• Winkelmandje

Totaalbedrag € 0,00

Heb je een vraag? Bel ons: +31 (0)594 - 580 240

0 producten

Uitleg ticket aanmaken

Beknopte uitleg hoe je eenvoudig een ticket kan aanmaken

Ervaar je problemen met je product? Dan kun je op deze pagina informatie vinden hoe je eenvoudig een ticket kan aanmaken. Onze Technische dienst zal je dan z.s.m. helpen.

Inloggen in je account

Om een support ticket aan te maken dien je in te loggen in je account. Bij het plaatsen van je bestelling heb je van ons login gegevens ontvangen. Indien je je wachtwoord niet meer weet, kun je eventueel je wachtwoord wijzigen voordat je kan inloggen. Indien je nog geen account hebt, dan kun je eenvoudig een nieuw account aanmaken.

Ticket invullen

Wanneer je bent ingelogd in je account, vind je in het linker "Mijn account" menu de link "Helpdesk". Je wordt dan doorverwezen naar de Helpdesk pagina waar je een nieuwe ticket kan aanmaken. Selecteer om welke bestelling je support ticket gaat. Vul daarna het onderwerp en uiteraard je bericht in. Ook kun je hier eventueel een bijlage aan ticket toevoegen.

Ticket aanmaken

Wanneer je je ticket hebt ingevuld, klik je op "Ticket aanmaken". Je ticket komt dan bij ons binnen en wordt z.s.m. door onze Technische Dienst behandeld. Indien je nog meer vragen hebt over het aanmaken van een support ticket of heb je wellicht een andere vraag, neem dan gerust contact op met onze Klantenservice.

.