• Winkelmandje

Totaalbedrag € 0,00

Heb je een vraag? Bel ons: +31 (0)594 - 580 240

0 producten

Klachten

Wij nemen je klacht serieus

Heb je, ondanks onze goede service, toch nog een klacht? Dan bieden wij hier onze excuses voor aan. Klanttevredenheid hebben wij hoog in het vaandel staan. Helaas worden er bij ons echter ook fouten gemaakt. We begrijpen dat dit ten koste gaat van jou als klant. Uiteraard betreuren we dit en bieden dan ook onze excuses hiervoor aan.

BELLEN
0594 - 580 240 (Lokaal / basistarief).
Bekijk openingstijden

MAILEN
Stuur een e-mail

SCHRIJVEN
Feithspark 21, 9356 BX, Tolbert Nederland

Onze klachten procedure:

1. Mail onze klanten service

Binnen 24 uur heb je antwoord (weekend uitgesloten). Ben je tevreden met het antwoord? Dan is alles goed geregeld.

2. Ben je nog niet tevreden?

Zoek het dan hoger op. Schrijf ons!

PC-Samenstellen.nl

Feithspark 21
9356 BX Tolbert

Binnen 3 werkdagen heb je antwoord

Ben je tevreden met het antwoord? Dan is alles goed geregeld. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om je klachten naar tevredenheid op te lossen. Omdat klanttevredenheid bij ons erg belangrijk is zijn wij tevens aangesloten bij Thuiswinkel.org. Mocht je er met ons toch niet uitkomen dan kun je je klachten hier voorleggen.

3. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht?

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Meer uit Advies & Support
.