• Winkelmandje

Totaalbedrag € 0,00

Heb je een vraag? Bel ons: +31 (0)594 - 580 240

0 producten

Betaling mislukt of geweigerd?

Dat is natuurlijk vervelend om te horen

Is je betaling mislukt of geweigerd? Dat is vervelend om te horen natuurlijk. Uiteraard zullen we je hier zo goed mogelijk mee helpen. Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice. Vermeld hierbij je klantnummer en/of e-mail adres. Zo kunnen wij je snel verder helpen.

Klantenservice

  • Contactgegevens
    • Telefoon: +31 (0)594 - 580 240
    • Email adres: support@pc-samenstellen.nl
    • Whatsapp: 06-16551551
  • Openingstijden
Betaling via iDeal of Mr. Cash mislukt?

Is je betaling via een iDEAL of Mr. Cash mislukt? Kijk dan als eerst of het geld is afgeschreven van je rekening of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je eventueel opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je na 30 minuten nog steeds geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?

Is je betaling via een Creditcard (Visa / Masterdcard) mislukt of krijg je het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is natuurlijk vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen. Wellicht komt de naam van de kaart niet overeen met de bestelgegevens.

Er worden namelijk voor jouw én onze veiligheid verschillende risico controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. Indien je kaart meer dan 2 keer wordt geweigerd, dan vragen je om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL, PayPal, Mr. Cash of vooruitbetaling. Probeer je betaling met de creditcard niet meer dan 3 keer. Het kan dan zijn dat jouw creditcard dan helemaal wordt geblokkeerd.

.